FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z Photo-1
FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z Photo-2
FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z Photo-3
FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z Photo-4
FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z Photo-5
FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z Photo-6

FERODO FCP1562H Гальмівні колодки задні DS2500 для SUBARU WRX STI / MITSUBISHI EVO / NISSAN 350Z

Ціна продажу₴4,214.00

Доставка розраховується під час оформлення замовлення

FERODO RacingP/N: FCP1562H GTIN: 5016687352672
Кількість:

Цей товар постачається під замовлення та недоступний для негайного самовивозу чи відправки. Ціна та строк постачання можуть відрізнятися. Зверніть увагу, що такі товари не підлягають поверненню та обміну.

           77.6mm = 3.055"                    66mm = 2.598"                  14.5mm = 0.571"              45mm = 1.772"

 

Деталі:
Виробник: FERODO RACING
Номер деталі виробника: FCP 1562H-N
Основне використання: вулиця та гоночний трек
Застосування: Туристичний автомобіль, GT, одномісний
Середній коефіцієнт тертя: 0,41
Діапазон температур C: 0 - 500 °C
Температурний діапазон F: 32 - 932 F

Ferodo DS2500 - найкраща з доступних гібридних колодок для вулиці та треку. Призначені для їзди вулицями, гірськими трасами та легким треком зі стабільним середнім коефіцієнтом тертя 0,41 у ​​широкому діапазоні робочих температур від 32 до 932 F (від 0 до 500 C).
Має солідну стійкість до вицвітання, як у трекпада, але з відносно низьким рівнем пилу і шуму, як у вуличного килимка. Коли Ferodo DS2500 використовується як дорожні колодки, він може видавати деякий вереск на більшості транспортних засобів. Найчастіше Ferodo DS2500 використовується на гірських трасах, в автокросі та на легких трасах на вуличних шинах при нижчих температурах.
При використанні на треку на важких (понад 3000 фунтів) гусеничних автомобілях з високою потужністю та шинами R Compound ступінь зношування колодок DS2500, як правило, значно вищий, ніж у інших складів Ferodo Racing. Не розраховуйте виграти клас WRL GTU на гальмівних колодках Ferodo DS2500, але це ідеальні колодки подвійного призначення для міських вулиць та легких треків.