CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-1
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-2
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-3
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-4
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-5
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-6
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-7
CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider Photo-8

CSF 8210 Комплект Твін Інтеркулерів для FERRARI 488 GTB/Spider/Pista, F8 Tributo/Spider

Ціна продажу₴263,780.00

Доставка розраховується під час оформлення замовлення

CSFP/N: 8210
Кількість:

Цей товар постачається під замовлення та недоступний для негайного самовивозу чи відправки. Ціна та строк постачання можуть відрізнятися. Зверніть увагу, що такі товари не підлягають поверненню та обміну.

Компанія CSF та її стратегічний виробничий партнер PWR завоювали репутацію виробника одних із найкращих продуктів охолодження. Системи інтеркулерів CSF by PWR користуються величезним успіхом і популярністю на таких автомобілях, як Porsche 911 Turbo, Porsche 911 GT2 RS, Lamborghini Urus і Audi RS6/RS7. З огляду на цей послужний список, вони знову об'єдналися, щоб представити найбільш передову технологію охолодження на ринку Ferrari.

Інтеркулери Ferrari 488/Pista/F8 були ретельно розроблені і спроектовані таким чином, щоб точно відповідати OEM-системам, які вони замінюють. Під час встановлення використовуються всі заводські точки кріплення, обтічники та вентилятори, що забезпечує повну сумісність. Ніякого різання або інших модифікацій не потрібно. CSF попередньо встановлює піну високої щільності для герметизації області навколо інтеркулерів, як і в заводських блоках.

Однією з труднощів при розробці справжньої системи "drop-in" є обмеження за розміром. У той час як більшість післяпродажних інтеркулерів досягають хорошого відсотка своєї підвищеної ефективності під час збільшення розміру, інтеркулери CSF від PWR використовують надефективний сердечник. PWR виробляє і використовує ці ж сердечники в інтеркулерах, які постачає для більшості гоночних команд Формули-1.

Сердечники інтеркулера розроблені CSF і виготовлені PWR на замовлення. Завдяки двом рядам згорнутих охолоджувальних трубок із внутрішніми ребрами, ці сердечники є найефективнішими з усіх доступних інтеркулерів. Завдяки цьому вони здатні усунути теплове насичення і знизити IAT набагато ефективніше, ніж традиційні конструкції Bar & Plate або Tube & Fin. Це забезпечує максимальну продуктивність протягом тривалих періодів часу в складних умовах водіння та для автомобілів зі збільшеним рівнем потужності за рахунок модифікацій і тюнінгу.

Як і інші продукти CSF by PWR, інтеркулери Ferrari 488 мають 100% оброблені методом TIG-зварювання торцеві баки з алюмінієвої заготовки. Хоча штампований алюміній і паяна з прокладкою конструкція штатних блоків міцніша за типову обтискну з прокладкою конструкцію, яку ми часто зустрічаємо для інтеркулерів, все ж таки є багато можливостей для поліпшення. Конструкція зі сплаву і зварювання TIG набагато перевершує межі тиску обох цих OEM-конструкцій.

Ця особливість не тільки естетично приємна, а й забезпечує підвищену довговічність і міцність. Оброблені на верстатах з ЧПУ заготовки торцевих баків готові витримати підвищений тиск наддуву від додаткових модифікацій, більш продуктивних тюнінгів, а також модернізованих турбокомпресорів.

  • Продається парою (лівий і правий інтеркулери)
  • Усувають теплове намокання і знижують температуру повітря, що всмоктується (IAT), для максимальної продуктивності у високопродуктивних і гоночних умовах
  • Сердечники Formula-1 Performance Grade від PWR (2-рядні сердечники з прокатаними трубами/внутрішніми крилами)
  • 100% TIG-зварювання з ЧПУ, оброблені білітові торцеві резервуари для максимальної міцності та довговічності
  • Зроблено в США на заводі PWR у Північній Америці
  • Впускні/випускні патрубки в стилі OEM для точної підгонки до всіх штатних компонентів
  • Оздоблення з необробленого білірованого алюмінію (#8210)
  • Чорне термодисперсійне порошкове покриття (#8210B)
  • Прецизійно оброблене інтегроване інтегроване з'єднання BPV/BOV
  • Піна високої щільності встановлена для OEM припасування та оздоблення
  • Інтегрований кожух вентилятора в стилі OEM
  • Справжня установка "Plug-and-Play" "Drop-in Fit" - не потребує абсолютно ніяких модифікацій
  • Дослідження і розробки та експлуатаційні випробування провідними в галузі тюнінговими компаніями M-Engineering, World Motorsports і Voodoo Design, які є провідними в галузі

Застосування:

  • 2016-2019 Ferrari 488 GTB
  • 2016-2019 Ferrari 488 Spider
  • 2019-2021 Ferrari 488 Pista
  • 2019-2021 Ferrari 488 Pista Spider
  • 2020+ Ferrari F8 Tributo
  • 2020+ Ferrari F8 Spider

Номери оригінальних деталей:

  • Ferrari 488 GTB/Spider: 328422 (праворуч) | 328423 (ліворуч)
  • Ferrari 488 Pista/Pista Spider: 748559 (праворуч) | 748562 (ліворуч)
  • Ferrari F8 Tributo/Spider: 748559 (праворуч)| 748562 (ліворуч)