CSF 8194B Комплект із двох інтеркулерів (чорний) для AUDI C8 RS6/RS7 Photo-1

CSF 8194B Комплект із двох інтеркулерів (чорний) для AUDI C8 RS6/RS7

Ціна продажу₴184,580.00

Доставка розраховується під час оформлення замовлення

CSFP/N: 8194B
Кількість:

Цей товар постачається під замовлення та недоступний для негайного самовивозу чи відправки. Ціна та строк постачання можуть відрізнятися. Зверніть увагу, що такі товари не підлягають поверненню та обміну.

ВИСОКОПРОИЗВОДИТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА ІНТЕРКУЛЕРІВ для AUDI C8 RS6/RS7

Найважливішою особливістю системи інтеркулера CSF by PWR RS6/RS7 є сердечник інтеркулера класу Formula-1. Стратегічні відносини CSF з PWR дозволили включити цей сердечник, який не схожий ні на один інший, доступний на вторинному ринку.

Вальцьовані труби заввишки 3 мм з турбулізованими внутрішніми ребрами максимально ефективно відводять тепло від наддувного повітря, що проходить через напірний бік сердечника інтеркулера.
Багатогранне ребра висотою 4,85 мм є найефективнішим в індустрії високопродуктивних систем, його продуктивність аналогічна продуктивності гоночних інтеркулерів PWR класу Formula-1.
Перевірені на аналогічних системах здвоєного інтеркулера "повітря-повітря" CSF для Porsche 992 Turbo/S і GT2RS, ці осердя усувають теплове намокання та знижують температуру повітря, що всмоктується (IAT), забезпечуючи максимальну продуктивність автомобіля впродовж тривалого часу в складних умовах водіння.

У разі використання штатних інтеркулерів нова платформа C8 починає демонструвати теплове насичення та різке підвищення IAT, що змушує систему ECU скидати фази газорозподілу двигуна та згодом знижує продуктивність.

ТОРЦЕВІ БАЧКИ З ЦІЛЬНОЇ ЗАГОТОВКИ, ОБРОБЛЕНІ НА ВЕРСТАТІ З ЧПУ

Як і інші наші продукти, вироблені завдяки партнерству з PWR, наші нові інтеркулери RS6/RS7 мають 100% оброблені TIG-зварюванням торцеві баки з алюмінієвої заготовки, а не литі алюмінієві баки, як у OEM. Ця особливість не тільки естетично приваблива, а й більш міцна для довговічності та міцності на високопродуктивних автомобілях. Оброблені на верстаті з ЧПУ заготовки торцевих бачків готові витримати підвищений тиск наддуву від болтових модифікацій, більш продуктивних тюнінгів, а також модернізованих турбокомпресорів.

Завдяки ентузіазму, з яким клієнти RS6/RS7 ставляться до своїх автомобілів, ця платформа вже перевищує 800 к.с. (на шляху до чотиризначних значень потужності), і інтеркулери CSF є одним із найважливіших компонентів у досягненні цих потужних цілей.

  • Продається в комплекті (пара лівий і правий)
  • Усуває теплове намокання і знижує температуру повітря, що всмоктується (IAT), для максимальної продуктивності у високопродуктивних і гоночних умовах
  • Етап 1 (стокове налаштування) +20 WHP / +18 WTQ*
  • Етап 2 (з високопродуктивним тюнінгом) +10 WHP / +20 WTQ*
  • Сердечник Formula-1 Performance Grade Core від PWR (2-рядний сердечник з прокатаними трубами/внутрішніми крилами)
  • Кінцеві баки з білета, оброблені на верстатах з ЧПУ
  • 100% зварювання TIG порівняно з прокладками й обтиском торцевих баків у стилі OEM для максимальної довговічності
  • Впускні/випускні з'єднання в стилі OEM для точного встановлення з усіма компонентами OEM
  • Справжнє встановлення "Plug-and-Play "Drop-in Fit"" не вимагає абсолютно ніяких модифікацій
  • Чорне термодисперсійне покриття Cerakote (#8194B)
  • Зроблено в США на заводі PWR North America

* Порівняння з OEM інтеркулерами за допомогою дино-тестів, проведених того ж дня компанією VF Engineering

Застосування:

  • 2020+ Audi C8 RS6
  • 2020+ Audi C8 RS7

Номери оригінальних деталей:

  • 4K0 145 805 P (ліворуч) і 4K0 145 806 B (праворуч)